Oyunun gələcəyi bir qutu deyil "Google-a görə. "Bu, bir yerdir." İnsanlar yüzlərlə il boyunca idman üçün stadionlar qurduqları kimi, Google, oyunların gələcəkdə oynanacağı gələcək üçün Stadia adına virtual bir stadion tikdirdiyinə inanır. Bir bahalı oyun kompyuterinə və ya xüsusi oyun konsoluna ehtiyacınız olmayacaq. Bunun əvəzinə, telefon, tablet, kompüter və ya TV-də oyunlarınızı dərhal oynamaq üçün Google Chrome brauzerinə daxil olmaq lazımdır. Oyunun baş verdiyi yer üçün cəsarətli bir vizyondur və Google, Stadia bulud axını xidmətini reallıq halına gətirəcəyini ümid edir.
Google, Oyun Geliştiricileri Konfransında (GDC) oyunun gələcəyini açıqlayıb ola bilərdi, lakin şirkətin bizi çox az bildiyi bir gələcək.
GOOGLE'NİN BÜYÜK YOUTUBE VE KROM PUSH
Google'ın Stadia Cloud bulud xidmətinin qəlbində YouTube və Chrome var. Google, Twitch kimi xidmətlərə milyonlarla insana müntəzəm olaraq oyun axın edən oyun klipləri və yaradıcılarının populyarlığına ağırlıq gətirmək üçün YouTube-dan istifadə edir. Fortnite kimi bu cəmiyyətlər və oyunlar, uşaqlar söhbətə, oyuna və səpələnmələri izləmək üçün asılı olduğu virtual yerlərə çevrilmişdir. Bu da böyük bir işdir. Fortnite, keçən il yalnız 2,4 milyard dollar ətrafında bir şey etdi və ən məşhur streamerlərdən birinin ayda 500,000 dollardan çoxunu çıxarır.
YOUTUBE PUSH STADİAĞA YARDIM EDƏCƏK
Stadiya premyerası ki, bir oyunun bir klipini izləyə və sonra anında oynaya bilirsiniz və ya hətta izlədiyiniz klipin eyni nöqtəsinə qədər başlaya bilərsiniz. Streamers, tərəfdarlar üçün YouTube-da iştirak etmək və onlarla oynamaq üçün lobbilər yaratmaq imkanına malik olacaq və Stadia video xidməti üçün ani kopyalamağa kömək edəcəkdir. Bu, buludda çalışan və YouTube nəsil üçün qurulmuş bir oyun konsolu və bu, Google-un buraxmasıdır.
Chrome həmçinin Google-un dominant veb brauzeri kimi böyük rol oynayır. Stadia yalnız Chrome, Chromecast və Android cihazlarında əvvəlcə mövcud olacaq. Gələcəkdə Google daha çox brauzerlərə söz verdi, ancaq bunun nə vaxt gəldiyi aydın deyil. Google yalnız xidmətlərini öz cihazlarında nümayiş etdirdi və xüsusi bir app və ya Apple Safari mobil brauzer vasitəsilə İOS dəstək sözü yox idi.
GAMES, LINUX və qiymətlər
Google, gələcək nəsil üçün oyuna hakim olmaq istəyirsə, aradan qaldırmaq üçün bəzi əhəmiyyətli maneələrə sahibdir. Onların arasında ən böyük oyun öz platformasında oyun qazanır. Google, Stadia'da çalışan Doom Eternal adlı yeni bir unvan nümayiş etdirdi və 100-dən çox oyun stüdyosunun artıq zəhmətkeş dəstləri olduğunu söylədi. Stadiya eksklüziv adları yaratmaq üçün Google öz Stadiya Oyunları və Əyləncə studiyasını təqdim etdi, ancaq bu, hansı oyunların qurulacağı barədə heç bir məlumat vermədi.
Google, serverini server tərəfində təchiz edən əməliyyat sistemi kimi istifadə edir. Yəni, oyunçuların oyunlarını Stadia'ya çatdırmaq və digər bulud oyun xidmətləri (Nvidia'nın GeForce Now ya da Shadow) kimi zaten sahip olduğunuz oyunları edə bilməyəcəksiniz. Google, Unreal və Birlik ilə və hətta Havok kimi ara şirkətlərlə əməkdaşlıq edir, lakin Stadia üzərinə oyun almaq üçün inkişaf etdirənlər olacaq. Google, böyük yayıncıları qeydiyyatdan keçirməyə razı salmalıdır, ancaq Stadia oyunlarını inkişaf etdirmək, yaymaq və çalıştırmak üçün nə qədər lazımlı olduğunu ətraflı bilmədi.
Xidmət istehlakçılara nə qədər xərclənəcəyini və ya başlasa da, 2019-cu ildə hansı formaya gələcəyini bilmirik. Abunəliyə əsaslanacaqmı? Buluddakı oyunlarınıza sahib ola bilərsinizmi? Bunlar Google'ın cavab verməsi lazım olan vacib məsələlərdir.
OYUN və GÖRÜNTÜ Keyfiyyəti
Google həmçinin, serverlərin PSD Pro-in 4.2 teraflopsu və Xbox One X-də 6 teraflopadan daha çox olan 10.7 teraflops gücünə malik xüsusi bir AMD GPU ilə təchiz ediləcəyini ortaya qoydu. Bu qrafik güc təsirli lakin çox əhəmiyyətsizdir. Əsl oyunun sonu tamamilə Stadia-ya internet bağlantısı ilə bağlı olacaq.
Google, görüntüsünü sunucularından müştərinize sıkıştırır ve görüntü kalitesi kaybına neden olur. Biz Google Stadia üçün istifadə edəcək dəqiq bitrətləri bilmirik, lakin Netflix şouunun 4K versiyasını seyr etdiyiniz təqdirdə, şəkil keyfiyyətinin Blu-ray surəti kimi yaxşı olmadığını biləcəksiniz. Eyni, Stadia üçün müraciət edəcək və bunu internet bağlantınızdan və Stadia'ya daxil olmaq üçün istifadə etdiyiniz cihazdan asılı olacaqsınız. Daha kiçik ekranlar görüntü keyfiyyətinin azalmasına daha az diqqət yetirəcək və daha çox internet bant genişliyi daha yüksək bir bitrate və daha keyfiyyətli bir görünüş verəcəkdir.
GÖRÜNTÜ KEYFİYYƏTİ İNTERNET BAĞLANTISI ÜZRƏ BAĞLANACAQ
Bütün bunlar oyun başlığından başlığa dəyişəcək və Google Stadia'nın nə qədər yaxşı oynayacağına dair bir fikir vermək üçün kifayət qədər oyun çeşidini göstərməyib. Eurogamer Digital Foundry, Stadia'yı test edə bildi, ancaq testlər, sürətli oyunçu cavab müddəti və ya artefaktların daha açıq olduğu sürətli oyun hərəkətləri tələb edən ilk şəxs atıcı kimi tələb edən bir başlıq yerinə Assassin'in Creed Odyssey ilə məhdud qaldı.
Bütün bunlar Stadia oyunun gələcəyinin bir hissəsi olacaq nə üçün erkən bir beta kimi görünür. Google, bu iddialı layihə üçün bir çox sənayedə istedad tutdu. Phil Harrison, keçmiş Sony və Microsoft icraçı direktoru, Stadia şirkətinin vəzifəsini icra edir və daha əvvəl Sony, Electronic Arts və Ubisoft-da işləyən Jade Raymond şirkətin ilk partiya oyunlarında iştirak edir. Xbox Live Arcade yaradıcısı Greg Canessa həmçinin Stadia üzərində işləyir, köhnə Xbox oyun tərəfdaşlarının yanında Nate Ahearn. Bu təcrübənin hamısı Google-a bulud oyunlarının mübarizəində kömək etməlidir.